הכלבים הכי חמודים שתפגשו ברחוב

עוד מהשלבים המוקדמים יותר בהיסטוריה האנושית, בהם בני האדם הביאו אוכל לזאבים בתמורה שאלו יצודו עבורם – הכלב הוא חברו הנאמן ביותר של בעל החיים. הרי מי לא אוהב כלבים? כמעט ואי אפשר ללכת ברחוב ולפגוש בעובר אורח שהולך עם כלבו מבלי לשאול את השאלה המתבקשת – "אפשר ללטף?". אמנם, על אף שכל הכלבים יפים וחמודים באשר הם, גזע אהוב זה עניין של טעם, כך שלפני שאתם בוחרים את הכלב שתאמצו עליכם להכיר את הגזעים החמודים ביותר שתוכלו לראות. לשם כך, החלטנו במהלך כתבה זו לרכז עבורכם מספר דוגמאות של הכלבים הכי חמודים שתפגשו ברחוב.

כלבים חמודים שאסור לכם לפספס

  • כלב שיצו – כלב השיצו הוא כלב קטן שמתנשא עד לגובה של 30 סנטימטרים בלבד ושוקל בממוצע שישה קילוגרמים. הוא כלב שובב שאוהב לשחק ולהשתולל לאורך כל היום ומלא בשמחת חיים, אם כי לצד כל הכיף הזה, מדובר גם על כלב עקשן וקשוח מאוד. השיצו מאוד אוהב לנוח אך הוא עדיין זקוק לפורקן אנרגיה מסוים כמו כל כלב אחר, כך שבמידה ואתם עתידים לאמץ כלב כזה – חשוב מאוד שתדעו מתי צריך להוציא אותו ותשחקו איתו לעיתים קרובות.
  • כלב פודל טוי בהתאם לשמו, כלב פודל טוי הוא כלב כל-כך יפה וחמוד שניתן להגיד כי הוא דומה לצעצוע או בובה. מקורו של הכלב המקסים הזה הוא בצרפת וגודלו הוא קטן מאוד שכן, בדרך כלל כלב פודל טוי שוקל עד 4 קילוגרם. צבעיו של כלב זה הם בדרך כלל לבן או שילובי צבעים של שחור-זהוב וחום, זאת בעוד כי מדובר על כלב אינטליגנטי ומאוד קל לאילוף לצד היותו כלב עם צד שובב לא פחות. כמו כן, חשוב מאוד להדגיש כי מדובר על אחד מהכלבים הנוחים ביותר לגידול בדירות קטנות מאחר והוא היפואלרגני, כלומר – כמעט ואינו משיר פרווה, כך שכלב פודל טוי בדרך כלל לא ילכלך אחריו יותר מדי, לפחות לא בהשוואה לכלבים אחרים עם פרווה ארוכה.
  • רועה גרמני – המשפט הקבוע שהכלב הוא "חברו הנאמן ביותר של בני האדם" נראה אמיתי מאי פעם כאשר אתם מבחינים בעובר אורח הולך עם כלב הרועה הגרמני שלו. מדובר על כלב אוהב אדם בצורה בלתי רגילה שכן, הרועה הגרמני יגן על האדון שלו ועל המשפחה שלו בכל מחיר. נוסף על כך, מדובר על כלב עם ביטחון עצמי מאוד גבוה ותכונות של מודעות גבוהה לסביבה וחוסר פחד, כך שלצד האהבה הגדולה והנאמנות לבעלים ולמשפחה – מדובר על כלב השמירה האולטימטיבי, אם כי תכונות אלו אינן מונעות ממנו להיות כלב חמוד וחיית מחמד טובה. אמנם, מאחר ומדובר על כלב מאוד אינטליגנטי, חשוב מאוד לציין כי אימוץ של כלב רועה גרמני מצריך השקעה רבה באימונים ואילוף.

קרדיט לתמונה Freepik

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן