כתיבת תוכן והדרך של מאלף כלבים לייצר חשיפה אפקטיבית

אתר אינטרנט עסקי נועד להגשים מטרה אחת – להפוך גולשים רנדומליים ללקוחות. כשאנחנו מדברים על קידום אורגני ועל חשיפה בעמודי התוצאות של גוגל, כתיבת תוכן היא מפתח חשוב בדרך להצלחה.במאמר הבא נסביר בקצרה איך כתיבה שיווקית חכמה ואינטליגנטית יכולה "לעשות את העבודה". נעשה את זה דרך שילוב בין המושגים – כתיבת תוכן ויחסי המרה. נתחיל בהגדרת המונח המרכזי שלנו כאן, יחס המרה (Conversion Rate). מדובר למעשה בפרמטר שמגדיר את היחס בין מספר הגולשים שמגיעים לאתר העסקי לבין אלה מתוכם שמבצעים "המרה". המרה תהיה בדרך כלל השארת פרטים (כמו באתרי תדמית) או רכישה (בחנויות ווירטואליות). כתיבת שיווקית שמניעה לפעולה היא כזו שמניעה "להמרה".

כתיבת תוכן – הביטויים הראשיים מול הביטויים המשניים

כניסת גולשים לאתרים עסקיים דרך גוגל נעשית בהתאם לשאילתות במנוע החיפוש. למשל, "מאלף כלבים" באתר של מאלף או "מקלדת שקטה" בחנות מחשבים דיגיטלית. הביטויים המרכזיים של כל תחום הם "המחופשים" ביותר וכפועל יוצא מכך התחרות עליהם בתוצאות הראשונות בגוגל דורשת השקעת משאבים רבים בקידום אורגני (SEO). אם נחזור לרגע למאלף הכלבים, הקמת אתר אינטרנט חדש לעסק לא תבטיח הופעה במיקומים הגבוהים בגוגל בחיפושים כמו "אילוף כלבים" או "מאלף כלבים". סביר להניח שהמאלף שלנו, גם אם הוא הקים אתר לתפארת ואפילו השקיע לא מעט בעמודי האודות או השירותים, לא יעקוף בטווח הקצר את המאלפים שהיו שם לפניו. במיוחד לא אינדקסים של מאלפי כלבים שהם אתרים גדולים ועשירים בתוכן. מצד שני, וכאן אנחנו נכנסים כבר ליצירת כתיבת תוכן יעילה וחכמה, המאלף יכול בהחלט לייצר עבודה מהאתר תוך שימוש בביטויים שיש להם פחות נפח חיפוש אבל יותר יחסי המרה. הדרך הטובה לעשות את זה היא בביטויים בעלי "זנב ארוך". דהיינו, כתיבת תוכן בנושאים שהכותרות שלהם מורכבות מ-4-5 מילים ויותר. כלומר, במקום להשקיע בתכנים גנריים תחת הכותרת "אילוף כלבים" המאלף יכול להתמקד בבעיות התנהגות סופר-ספציפיות כמו "אילוף כלב בוגר מעשיית צרכים בבית". נושא שמעניין פלח מאד קטן בתוך עולם בעלי הכלבים אבל שיכול להוביל ללא מעט פניות.

איך זה עובד?

הביטוי "אילוף כלב בוגר.." הוא הרבה יותר נישתי ומאפשר לייצר תוכן מאד איכותי. המאלף יכול לגעת בו בנושאים הספציפיים שמטרידים את בעלי הכלבים הבוגרים ולהכות שוק על ירך את הביטוי "כלב זקן לא לומד תכסיסים חדשים". כולל טיפים אפקטיביים שמשדרים מקצועיות, הבנה אמיתית של המצב ויכולת של המאלף המסוים לתת פתרון. איך כל זה קשור ליחסי המרה? התשובה במספרים. נניח לצורך העניין שעל כל 1,000 אנשים שמחפשים את הביטוי הכללי "אילוף כלבים", רק כ-20 מחפשים את הביטוי "אילוף כלב בוגר מעשיית צרכים בבית". מתוך ה-1,000 שמחפשים "אילוף כלבים" מעטים בלבד יגיעו למאלף שלנו, וגם אז הם לקוחות מאד "קרים". למשל, יכול בהחלט להיות שהם רק מחפשים לקרוא על אילוף כלבים, יכול להיות שהוא יהיה אחד מ-20 מאלפים אחרים שהם יפגשו באינטרנט וכו'. 20 הגולשים שמחפשים מענה לכלב בוגר שעושה צרכים בבית זה סיפור אחר. כאן יש סיכוי גדול מאד ש-5-6 יגיעו לאתר המאלף שהשקיע עם כתיבת תוכן ברמה גבוהה ומאמר בעל ערך. הגולשים האלה מגיעים עם בעיה ממוקדת ואם הם נוחתים בעסק שיצר תוכן שיווקי עם מענה מדויק, יש סיכוי לא רע שהכניסה שלהם תניב פנייה. המרה.

לסיכום, הטכניקה הזו נכונה לכל תחום ולכל סקטור עסקי. כתיבת תוכן עם יחסי המרות גבוהים רלבנטית למאלף כלבים כמו שהיא רלבנטית למפעל להזרקות פלסטיק, עורך דין פלילי, חברת ניהול לבתים משותפים או בית השקעות ללקוחות עתירי ממון.

קרדיט תמונה FREEPIK

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן