שלוש סיבות למה לבטח את חיית המחמד שלך

כשאנחנו מאמצים חיית מחמד, כלב או חתול, הציפייה שלנו היא שאנחנו נהנה מחברותו במשך שנים רבות, הוא ינעים את זמננו, נוכל לשחק ולטייל איתו בכל עת שנרצה, ובכל פעם כשנחזור מהעבודה או ממקום אחר הביתה, הוא יחכה לנו, בין אם זה ליד הדלת ובין אם זה במקום אחר בבית.

אך לצד התמונות האופטימיות והשמחות, אנחנו צריכים לזכור שאימוץ וטיפול בחיית במחמד הוא לא תמיד דבר פשוט ואנחנו עלולים להיתקל בקשיים שונים, בפרט בהיבטים בריאותיים, הן בימים שבשגרה והן ככל שהוא מתבגר ומזדקן. הקושי איננו רק רגשי אלא מגולם גם בערך כספי. כל טיפול בחיית מחמד יכול לעלות לנו הרבה מאוד כסף. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם זה היא באמצעות ביטוח חיות מחמד .

במאמר זה אנחנו נסביר מה זה ביטוח חיות מחמד, מה הוא מקיף, ונציג מספר סיבות מדוע חשוב לקנות אותו. בסוף המאמר נסביר איפה אנחנו יכולים לקנות ביטוח שיספק לנו את כל הצרכים הרלוונטיים עבורנו.

מה זה ביטוח חיות מחמד?

בשביל להבין ביטוח חיות מחמד, צריך ללכת צעד לאחור. בתור אזרחי מדינת ישראל, אנחנו נהנים מחברות בקופות חולים אשר מספקות לנו שירותים רפואיים מסובסדים על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי. חיות מחמד לא נהנות מפריווילגיה זו. לכן, כל מי שמחזיק ברשותו חיית מחמד, צריך לשלם לווטרינר שלו סכום מלא, עבור כל טיפול ופרוצדורה רפואית.

על מנת לחסוך בעלויות, הוא יכול לרכוש דרך חברות ביטוח שונות פוליסה המיועדת לחיות מחמד. כך, על פי תנאי הפוליסה, אם חיית המחמד שלו צריכה לעבור פרוצדורה רפואית אז יש השתתפות של חברת הביטוח בעלויות הטיפול והוא לא צריך לשאת בהוצאות לבדו.

ניתן לרכוש פוליסות עם שלושה חלקים. החלק הראשון מתייחס לכל מה שקשור לפרוצדורות, בדיקות וטיפולים רפואיים. החלק השני מתייחס להיבט של ביטוח חיים עבור חיית המחמד, קרי פיצוי כספי במקרה של מוות, החלק השלישי הוא ביטוח צד ג' והוא מתייחס לכל מקרה בו חיית המחמד שלנו גורמת נזק לגורמים אחרים, בין אם זה בני אדם, חיות מחמד אחרות או רכוש.

אפשר לקנות רק חלק אחד של הפוליסה, אך ההמלצה היא לקנות את שלושתן על מנת שנוכל ליהנות מהשתתפות של חברת ביטוח בכל אספקט ובכל מקרה.

למה אנחנו צריכים לקנות ביטוח לחיות מחמד

להלן הסיבות העיקריות למה כדאי לא להתעלם ולשקול לרכוש ביטוח חיות:

סיבה ראשונה – הוצאות

לא צריך להיות וטרינרים בשביל לדעת שחיית המחמד שלנו תידרש לטיפולים רפואיים כאלה ואחרים במהלך השנים. בין אם מדובר על דברים פשוטים ובין אם מדובר על דברים מורכבים. מוטב להיות מוכנים לכך ולרכוש פוליסה, על מנת שלא נצטרך למצוא את עצמנו מתמודדים עם הוצאות גבוהות ולא צפויות.

סיבה שנייה – אפשרויות

ברגע שאנחנו מחזיקים ברשותנו פוליסה שעוזרת לנו לשלם עבור טיפולים רפואיים שונים, אז באופן טבעי אנחנו יכולים להרחיב את סך אפשרויות הטיפול שנוכל להעניק לחיית המחמד שלנו. כך נהנה מהרבה יותר אפשרויות איכותיות ומתקדמות.

סיבה שלישית – להגן על עצמנו

כאן נכנס הרעיון של ביטוח צד ג'. בשביל למנוע מצב בו אנחנו נתבעים בגין גרימת נזק ונדרשים לשלם את כל הסכום מהכיס שלנו, אזי שבעזרת פוליסה זו חברת הביטוח עוזרת לנו לשלם עבור הוצאות נזיקין שונות ולא צפויות.

איך רוכשים פוליסה?

בשביל לרכוש פוליסת ביטוח, עלינו לפנות אל סוכנות מקצועית שמתמחה בנושא, לבחון דרך הסוכנים במקום את הפוליסות השונות ולרכוש את הפוליסה הטובה ביותר עבורנו, מבחינה כיסויים, תנאים ועלויות.

קרדיט תמונה FREEPIK

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן