חנות חיות מנשה בטיטו

"חנות החיות האהובה בעיר אשקלון והסביבה – מגזין החיות – N22!"

חנות החיות החדשה באשקלון צוברת תאוצה ומקבלת חשיפה מקומית מטורפת בשבועות האחרונים. אחת הסיבות לעלייה החדשה ברצון ובצורך של תושבי אשקלון וישראל בכלל לחיות מחמד, נעוצה כנראה בהשלכות הקורונה. אם כבר אנחנו מבלים זמן רב בבית, בין אם בשל הסגר שנקווה שלא יבוא עוד או בשל החום הכבד שגורם לנו להסתגר במזגן, זה גרם לנו לחפש פתרונות אחרים חוץ ממסכים ופתרון מעולה אחד שיש הוא הבאת חיית מחמד! לא משנה אם תביאו כלב, חתול, דג, מכרסם, תוכי או אפילו נחש, חיית מחמד בבית תיתן לכם משהו להתעסק איתו ובוודא לילדים זה אטרקציה מדהימה. ולא סתם חיה שרואים בספארי או בגן החיות אלא חיית מחמד משלכם! חיה אמיתית שתוכלו לגדל, להאכיל, לשחק איתה, לצפות בה, לראות איך היא חיה ומשחקת וכדומה.

"איפה קניתי את המלונה והצעצוע המיוחד לכלב? אצל מגזין החיות – N22 כמובן"

'מגזין החיות – N22' זיהתה את הפופולריות המתגברת של חיות מחמד ויחד עם האהבה ארוכת השנים של בעלי החנות, מגזין החיות – N22, קמה לה באשקלון לא מזמן חנות החיות *מגזין החיות – N22*, חנות החיות הכי מושקעת ואיכותית באשקלון, המשרתת את משפחות העיר והסביבה. אין סוג מזון שלא תמצאו אצל מגזין החיות – N22! החנות מביאה את מזון הכלבים והחתולים ברמת הפרימיום הכי טוב שקיים ומציעה צעצועים ועזרי גידול מעוצבים ונוחים לשימוש ברמה הגבוהה ביותר שיש. אפשר למצוא אצל מגזין החיות – N22 ציוד איכותי במחירים משתלמים לכל סוגי חיות המחמד! בנוסף צוות העובדים במקום אדיב ומקצועי ומספק הדרכה, טיפים ותשובות לכל שאלה שיש לכם לגביי גידול חיית מחמד מל סוג!

איך קוראים לחנות החיות הכי טובה באשקלון? "מגזין החיות – N22" איזו שאלה…

בחנות האוכל והציוד של מגזין החיות – N22 באשקלון תמצאו את כל מה שצריך להיות בחנות חיות מחמד ויותר! החנות גדושה באלפי פריטים, מסודרת עבור כל חיה בנפרד ומציעה מבחר ועושר של סוגי מזון וציוד לכל סוגי חיות המחמד עם התמחות במכרסמים ומחלקת מזון לכלבים וחתולים כמו שאפשר למצוא רק בחנויות מזון לבעלי חיים בחו"ל. דיברנו עם מגזין החיות – N22, המייסד והבעלים של חנות החיות 'מגזין החיות – N22' בעיר אשקלון ושמענו ממנו איך נוצרה החנות, האהבה שלו לחיות וקיבלנו תשובה על השאלה המסקרנת: כמה חיות מחמד יש לו בבית ואיזה סוג?

"מגזין החיות – N22, איך עלה הרעיון לפתוח חנות חיות מפוארת כזאת דווקא באשקלון?"

מגזין החיות – N22: " טוב, קודם כל אני תושב העיר, אז זה בא באופן טבעי. אבל אשקלון עיר מדהימה: התושבים כאן אוהבים חיות ובעלי חיים ויש ביקוש מטורף, במיוחד בשנת הקורונה לחיות מחמד. קהל הלקוחות שלנו זה גם משפחות עם ילדים קטנים אבל גם בני נוער שמתחילים להיכנס לעולם הזה של גידול חיית מחמד מקצועי, וגם מבוגרים, כאלה שגרים לבד, שגילו בתקופת הקורונה שחיית מחמד בבית עוזרת להם להתגבר על הבדידות ולהפיג את המתח הרב שיצרה המגפה וכמובן גם המצב של אשקלון ומבצע שומר החומות והכניסה והישיבה במקלט ובחדרים האוטמים, הוסיפו לכך".

"מה חיית המחמד הכי פופולרית בחנות ואיזו חיות מחמד יש לך בבית?"

מגזין החיות – N22: " ארנבוני כיס הם חיות המחמד שהכי הרבה אוהבים לקנות כרגע בחנות, אבל גם מכרסמים אחרים, אוגרים ועוד. כמובן שדגי קוי תמיד הולכים חזק ובכלל דגה, נחשי מים ויש לנו את האקווריומים והציוד הכי מתקדם בתחום. לי באופן אישי יש חיבה למכרסמים, אוגרים יפניים מקוריים וייחודיים שאפשר להשיג רק ביפן והצלחתי להביא לחנות. אבל במקרה שלי הסנדלר כבר הולך יחף…".

"מה הכוונה? "

כפי שאתה אולי מבין, לי בבית למרות שיש לי שלושה ילדים שמתים על בעלי החיים, יש כרגע רק כלב. מין הסתם מכיוון שכל היום אני בחנות ומוקף בחיות ובכל מה שקשור לזה, בבית אני צריך קצת שקט. אז במהלך השנים תמיד היו אצלי אוגרים, ארנבות, כלבים, דגים, תוכים ולמעשה כל מה שאפשר לגדל ואפשר למצוא כיום ב-"מגזין החיות – N22" אבל לאחרונה צמצמנו הכל, כשהילדים גדלו והיום יש לי רק את מקס, רועה מגרמני מדהים ששבוע הבא נראה לי יהיה בן 18 בעזרת השם.

" 18 לכלב זה כמו גיל 126 לבן אדם, נכון? "

כן, הוא כלב מדהים ואנחנו מטפלים בו כמו שצריך. הוא והגיל שלו זו ההוכחה הכי טובה לאיכות המזון שאנחנו מחזיקים ב- 'מגזין החיות – N22' כי זה גם האוכל שהוא אוכל כל השנים. נקווה שיצליח לחגוג איתנו עוד כמה שנים טובות ותאמין לי, אין כמו כלב בבית, הילדים לא פוחדים מכלבים בזכותו, הם נקשרו אליו ועוזרים לנו לגדל אותנו, יורדים איתו למטה, מאכילים אותו, יוצאים איתו לטיולים משפחתיים והוא בן משפחה נוסף בבית לכל עניין ודבר.

" יש לך כמה טיפים למי שאין לו חיית מחמד ורוצה להביא אחת הביתה?"

מגזין החיות – N22: " כן. קודם כל צריך לאהוב חיות. יש בני אדם שיותר מתחברים לחיות ויש כאלה שפחות. אם יש לכם חיבה ואהבה לבעלי חיים, גם אם אתם חושבים שאתם לא יודעים איך לטפל בחיה ואין לכם גישה לזה, זה משהו שלומדים בקלות וזה דווקא לא החלק הקשה. דבר נוסף לפני הבאת חיית מחמד הביתה, בעיקר אם זה כלב אבל לא רק, זה להבין שזה מחויבות. זה אומר גם לדעת שכלב למשל, לא יכול לשבת כל היום בבית ואם אין לכם בית עם חצר גדולה וגם אם כן, כלב חייב לצאת לטייל בחוץ כמה פעמים. אז הרבה ילדים מתלהבים ורוצים להביא כלב הביתה אבל בסוף מה שיוצא זה שההורים מטפלים בו לבד והילדים לא עוזרים… חוץ נזה ברגע שהבאתם חיית מחמד הביתה זה כייף גדול גם לגדל וגם לטפל.

" איזו חיית מחמד אתה ממליץ לנו לבחור?"

זה עניין של העדפה אישית, אבל צריך להביא בחשבון גם את עניין המקום של החיה בבית, את עלות האוכל והציוד, אולי גם את הרעש והלכלוך שמפריעים לחלק, אבל אתה יכול למצוא אצלנו בחנות האוכל והציוד לחיות של 'מגזין החיות – N22' את כל פתרונות המזון והציוד הכי מתקדמים בעולם כיום שיעזרו לך לגדל את חיית המחמד בצורה הטובה ביותר. מוזמן לקפוץ לחנות ונעזור לך, נסביר לך על סוגים, זנים, איך לגדל את חיית המחמד, איזה אוכל מתאים לה, צעצועים וכל מה שצריך כדי לגדל חיית מחמד בבית בקלות ובכייף. נתראה בחנות!

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן