נסתרות הן הדרכים של נחשים

בכל מיני מקומות, ברחבי תבל, כולם כבר השכילו להכיר בערך האמתי של נחשים. יש מדינות, כמו לדוגמה – ווייטנאם, שבהם ביולוגים מרבים להציג מחדש את הנחש בתור יצור שניזון מחולדה, מתוך מאמץ להגן על התבואה שנקטפה מבעוד מועד. יש שיאמרו, כי הנחשים הם כקסם של מזל, בין היתר, מתוך האמונה הרווחת שנחש דוחה קוברה אימתנית. ואילו ברחבי ארצות הברית, הופצה הבשורה באמצעות ביולוגים, אודות החיוביות של טורפי הקשקשים, מתוך המטרה להגן על הטורפים החשובים האלו. נחש שחור אחד, עשוי, לדוגמה, לאכול כמה עשרות חולדות במשך שנה. על מנת לסבר את אוזניכם, נספר לכם, כי הנחשים בעלי ניבים שמספקים ארס רעיל, עם עור מקושקש וגמיש, הלשון שלהם נוצצת ומפוצלת, והעיניים שלהם נוטות לבהות, ללא כל מצמוץ או עצימת העיניים. אומנם הם מצטיירים כחביבים, אך יש מהם אף קטלניים ביותר. ובמידה ונתקלתם בנחש בסמוך לבית שלכם, בבקשה אל תשחקו אותה גיבורים, הזעיקו מיד את חברת נחשים. תקבלו מיד מענה אדיב ושירותי.

 

מה אורח החיים של נחשים?

אם תשאלו את חברת נחשים מה אורח החיים של הנחשים, תקבלו מיד תשובה מנומקת, כדוגמת – עצמות הלסת התחתונה של הנחשים לא מחוברת האחת לשניה מקדימה. הדבר מאפשר לכל צד מצדי הלסת התחתונה של הנחשים לזוז בצורה עצמאית, ומסייע בידם למתוח את הלוע שלהם לטרף גדול ממדים. ונראה כי אחר כך הנחש מדדה בהדרגה בכל צד מלסתותיו בשאטה אל הטרף, עד שהוא ממש מוכן לבלוע אותו. באופן כללי, הנחשים עשויים לבלוע כמות מזון יותר גדולה מן הראש שלהם. עוד נוסיף, כי הלסת התחתונה של הנחשים מחוברת באופן מאוד רופף לגולגולת הראש שלהם, עובדה זאת כשלעצמה מאפשרת להם לפעור את הפה שלהם לרווחה.

מה תעשה חברת נחשים, בתום לכידת הנחשים?

באשר לשאלה הניכרת – "מה תעשה חברת נחשים, בתום לכידת הנחשים"?, נענה כי בתום לכידתו של הנחש, חברת הנחשים תפנה ותאבטח לכם את האזורים בבית, כמו גם החצר, ותחזיר את המקום לקודמתו, על מנת שלא ישנה מצב של חזרת הנשים לביתכם. היא ממליצה לכם, בחום, לנקות כל פסולת או בלגן, שעשויים להוות כמקומות מחבוא נהדרים לנחשים. לגזום שיחים, וכל מה שיהווה כר נוח לכניסה חוזרת של הנחשים. תאטמו את כל המרווחים, אשר מהווים גישה מצוינת לנחשים מתחת לנכס שלכם. בפנים מקום משכנכם, תוודאו שאין שאריות אוכל, כדוגמת של חיית המחמד שלכם, ואטמו כל גורם חשוד במכל מוגן כנגד מכרסמים.

האם נחשים בעצם מפחדים מבני האדם?

שאלנו את חברת נחשים, "האם נחשים בעצם מפחדים מבני האדם"?, ותשובתם לא איחרה להגיע, בזה הלשון – בוודאי, גם הנחש הכי "אמיץ" עשוי לנשוך, להתנפל ולנסות לתקוף ברגע שהוא מתעמת עם אנשים. ההתנהגות הזאת של הנחשים בהחלט עשויה להרתיע את בני האדם, והיא אף מסכנת את הנחשים. אך, במידה ונגלה אליכם הנחש, המעשה הנבון יהיה להותיר אותו לבד, בשקט.

למה חברת נחשים כה ייחודית?

על שאלת השאלות – "למה חברת נחשים כה ייחודית"?, הזדרזנו לענות. ובכן, נתחיל בעובדה שהנחש מאוד אוהב מקומות חשוכים או נסתרים. אבל עם חלוף הזמן, הוא יהפוך לנרגן, מה שעשוי להפוך אותו למסוכן. עליכם להגן על הנכס שלכם מפני פולשים שלא הוזמנו אליו, באמצעות פנייה לחברת הנחשים, ונצלו את כל הידע והניסיון שלה. לוח הזמנים של החברה מאוד גמיש, והם עשויים להגיע אליכם בכל זמן נתון, בין אם זה באמצע השבוע, ובין אם זה בסופי שבוע או אף בחגים. צריכים רק התראה קצרה בלבד. צוות העובדים של חברת הנחשים ייעצו לכם כיצד להגן על ביתכם מפני פלישות עתידיות , ויעניקו לכם שירות מעולה של מעקב, על מנת לוודא הדברה מושלמת של הנחשים. הם יבחנו את הנכס שלכם, על מנת להסיק איזה זנים של הנחשים הגיעו אליכם, ועד כמה קשה הנגיעה שלהם. כמו כן, הם יוודאו שכל חלל, מועד לפורענות, יטופל בהתאם, כדי למנוע הופעה של עוד נחשים.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן