איזה מזון יבש לחתולים מומלץ?

בעת בה אנו מדברים על מזון לחתולים, ניכר כי מדובר על תחום שניתן לחלק לשני חלקים, בעת בה הראשון הינו מזון יבש והשני יהיה מזון רטוב, זאת בעת בה המזון הרטוב הוא כזה שמגיע בתוך קופסאות שימורים או לחילופין חטיפים כאלו ואחרים. כמו כן, לאור העלויות הגובות המתלוות אל רכישת מזון רטוב לחתולים, לא מעט בעלי חתולים יעדיפו לרכוש עבור החתולים שלהם מזון יבש אשר מגיע בשקים גדולים המתחילים בתכולה של קילו או לחילופין שניים וממשיכים גם לשקיות בגדלים גדולים במיוחד.
יחד עם האמור, במידה ואתם סבורים כדעת הציבור שנוטה לחשוב כי מזון יבש לחתולים הוא לא מזון איכותי, הרי שהמציאות מציגה תמונה אחרת לחלוטין. על כן, מדובר על מזונות שיכולים לספק את הצרכים האישיים של החתולים שלכם על הצד הטוב ביותר בצורה חד משמעית. זאת, בהנחה כי מדובר על חתול שאינו סובל מבעיה מסוימת במערכת העיכול, בכליות וכיוצא בכך שכן, מדובר על דבר המצריך מזון מיוחד שמצריך השקעה כספית גבוהה יותר וברוב המוחלט של המקרים, ההמלצה תהיה להתייעץ עם וטרינר אמין ומנוסה לפני שאתם מחליטים לתת אותו לחתול שלכם.

מה נחשב מזון מומלץ לחתולים?

בראש ובראשונה, מזון יבש לחתולים יתאפיין כמומלץ בעת בה תהיה סביבו תמימות דעים בקרב לא מעט צרכנים אשר טוענים כי הוא אכן מרכיב בתוכו את המרכיבים החיוניים לבריאותו של החתול, ברמה מדויקת וממקורות איכותיים. בין אם מדובר על חוות דעת של וטרינר, המלצה של עובדי בחנות חיות או לחילופין אחד המכרים שלכם שממש מבין בתחום – הרי שחוות דעת חיובית עשויה להיות זו שתוביל אתכם אל הבחירה האידיאלית ביותר עבורכם ועבור החתולים שלכם, כזו שתבטיח כי החתולים שלכם אכן מקבלים את התזונה הראויה ביותר.

שורה תחתונה

מעבר לאמור, ישנם שלושה פרמטרים עיקריים שחשוב להתייחס אליהם בעת בה מעוניינים לבחור במזון יבש מומלץ לחתולים. הפרמטר הראשון יהיה לוודא כי אתם אכן בוחרים בחברה אמינה ומוכרת בתעשיית המזון לחיות מחמד, במילים אחרות – חברה שתוכלו לרכוש את מוצריה בראש שקט כי מדובר על מוצרים איכותיים. הפרמטר השני יהיה לוודא כי המזון מכיל מספיק חלבון שכן, במרבית המקרים ההמלצה תהיה לבחור במזון כזה שיכלול בתוכו לא פחות משלושים ושלושה אחוזים של חלבון. זאת בעת בה הפרמטר השלישי והאחרון יהיה לוודא כי שאר הרכיבים המרכיבים את המזון עליו שמתם עין אכן כוללים בתוכם ירקות, פירות, עשבים ודגמים שכן, מדובר על מרכיבים חיוניים לבריאותם של החתולים שלכם.
במידה ואתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים או לחילופין לבצע הזמנה איכותית של מזון יבש לחתולים, אנחנו ממליצים לכם לפנות אל דוג פיקס – המרכז לחיות מחמד עוד היום.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן