מותג אוכל לחיות מחמד GRANDORF

כשיש לנו חיית מחמד, כלב או חתול, אנו רוצים לדאוג לבריאותה ולהעניק לה את הטוב ביותר. וכשמדובר בבריאות, אחד הדברים הראשונים שיש צורך לשים אליהם לב הוא האוכל. למרבה המזל, בימינו איננו צריכים לחשוב הרבה על סוג האוכל שאנו צריכים לתת לחיות המחמד שלנו, כי יש מותר אחד שעושה את כל ההבדל. מותג אוכל לחיות מחמד GRANDORF מעניק לבעלי החיים האהובים עלינו את כל הוויטמינים ותוספי התזונה שהם זקוקים להם כדי להיות בריאים וחזקים.

כל הסיבות לרכוש גרנדורף לכלבים וחתולים

מותג המזון גרנדורף הולך וכובש את לבם של בעלי הכלבים והחתולים ואת קיבתן של חיות המחמד, ויש סיבות טובות יותר. קבלו את היתרונות של grandorf על פני מותגים אחרים:

  • מזון טבעי – כשם שאנו כבני אדם צריכים להפחית בצריכת המזון המעובד, כך גם צריכים לעשות זאת הכלבים והחתולים . המזון המעובד מזיק לבריאותם של בעלי החיים, וכאשר קונים מזון מותאם להם, חשוב שהוא יהיה ממקור טבעי. כך, מזון גרנדורף כולל 70% בשר.
  • מתאים לכל סוגי בעלי חיים – מזון גרנדורף מגיע בהתאם לכל סוגי בעלי החיים. יש מזון המתאים לחתולים בוגרים, ואחר לחתלתולים קטנים. סוג מזון נוסף מתאים לכלבים בוגרים או כלבות מניקות. הכול תלוי בסוג המזון שאתם זקוקים לו למען רווחתן של חיות המחמד.
  • ללא בעיות במערכת העיכול – ישנם בעלי חיים הסובלים מאוד מבעיות במערכת העיכול כמו גזים או שלשולים. מותג גרנדורף מאפשר להם ליהנות מאוכל טבעי ובריא ללא תופעות לוואי בלתי רצויות.
  • אהוב על חתולים וכלבים – מותג זה ידוע כאהוב על חתולים וכלבים, והם אוכלים אותו בהנאה רבה.
  • מחזק את המערכת החיסונית – המותג כולל רכיבים החיוניים להתפתחותם של בעלי החיים. הם משפרים את כושר הראייה של הכלבים והחתולים וגם מחזקים את המערכת החיסונית. כך שתצטרכו לבקר פחות במרפאה הווטרינרית.

מאכלים מומלצים לכלב והחתול

לצד מזון grandorf המותאם לחיות המחמד, לפעמים נרצה להוסיף לתפריט של הכלבים והחתולים מזונות מומלצים. כך למשל, אם אתם מגדלים כלב, ניתן לתת לו מזון שראוי גם למאכל אדם כמו חמאת בוטנים טבעית. אם יורד גשם בחוץ ואתם לא יכולים לערוך טיול ארוך עם הכלב, אפשר להעסיק אותו ולתת לו קצת חמאת בוטנים בתור צ'ופר. החמאה כוללת ויטמינים, מינרלים ושומנים התורמים לבריאות. מאכל נוסף שניתן לתת לכלב הוא גזר. ירק זה טוב במיוחד עבור כלבים בעלי משקל עודף. הירק משפר את ראייתו של הכלב ומונע הצטברות של פלאק בשיניים.

אם אתם מגדלים חתול, אחד המזונות הטובים יותר שאפשר לתת לו הוא סלומון. החתולים אוהבים את ריח הדגים והסלומון ויש בהם אומגה 3 החשובה לבריאותם. מאכל נוסף המומלץ לחתולים הוא מלון כתום, שכן הוא מכיל נוגדי חמצון, וכן חומצות שומן אשר מסייעות לחתולים לייצר יותר חלבונים.

 

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן