איך לבחור אוכל מומלץ לחתולים?

בעבר הממש לא רחוק, המגוון בתחום המזונות של החתולים היה מאוד מאוד מצומצם וגם לא הייתה ממש מודעות גבוהה בנוגע לבחירה נכונה של המזון. את האוכל לחתולים בכלל היינו קונים בתוך סופרים מבלי להתעכב קצת אפילו על ההרכב התזונתי אשר יש לאוכל. מספיק שהייתה רק תמונה של חתול על גבי השק והיה רשום גם 'מזון לחתולים' ומבחינתנו אנחנו נתנו לחתול שלנו כל בדיוק את כל מה שהוא צריך מהבחינה התזונתית. יחד עם הזמן, גדלה החשיבות והמודעות לאכילה נכונה ואיכותית ובריאה עבורנו, אשר באמת השפיעה גם על כל הבחירות שלנו עבור כל חיות המחמד שלנו. כל הכלבים והחתולים שלנו בעצם תופסים לנו פינה חמה מאוד בתוך הלב וזה רק מתבקש שאנחנו נבחר עבורם את המזון האיכותי ביותר אשר יזין ויתרום לבריאות שלהם.

מה חשוב לחפש במזון לחתולים?

לפי הגישה התזונתית הקרניבורית, שהיא בעצם מבוססת על גבי בשר, אנחנו נרצה אוכל מומלץ לחתולים אשר עשיר במיוחד בהמון חלבון ושומן מן החי והוא מכיל יחסית קצת פחמימות וגם דגנים פשוטים. מתי שזה נוגע אל החתולים, ברוב המקרים, כמה שיש יותר רכיבים מן החי והרבה פחות רכיבים מאוד זולים ופשוטים, ככה המזון שלכם יהיה הרבה יותר איכותי. כמעט בכל חנות של חיות אפשר למצוא הרבה מאוד מזונות בשלל רמות, דבר שעשוי להיות מאוד מאוד מבלבל. בכל המזונות האיכותיים בשביל החתולים, אנחנו תמיד נרצה שהרכיב הראשון שלו יהיה על בסיס של בשר או על בסיס דגים ועדיף שיהיה אחוז גבוה כמה שיותר.

מרכיבים חשובים

הרשימה של הרכיבים בתוך המזון מתחילה בעצם ברכיב אשר יש ממנו הכי הרבה והיא מסתיימת ברכיב שיש ממנו הכי קצת. לכן, להתחלה של הרשימה יש את הכי הרבה חשיבות, חלק מכל החברות הגדולות גם מפרטות כמה אחוז יש מכל רכיב בדיוק. בכל המזונות האיכותיים לחתולים, הכמות של הרכיבים מן החי תהיה לפחות חצי מכל ההרכב של כל השק כולו. הרכיב האיכותי ביותר אשר תוכלו למצוא הוא בשר טרי, נכון הוא הכי יקר, ממש קשה לשינוע אבל הוא גם הכי מזין והוא שומר על הכמות של הערכים התזונתיים הגבוהה ביותר, בגלל זה בשר טרי הוא בעצם הרכיב הטוב ביותר שניתן לבקש.

פחמימות

אחרי שכבר עברנו על הבשר, אנחנו נרצה לראות קצת פחמימות קצת מורכבות כמו דגנים מלאים או קטניות, חיטה מלאה, אורז מלא, גרגרי חומוס, אפונה, כל אלו הם מקורות טובים מאוד לפחמימות מלאות אשר נספגות לאט וככה הן משחררות אנרגיה בצורה שהיא מאוד מבוקרת והדרגתית. אוכל בשביל חתולים צריך לשלב בין טעימות מאוד גבוהה יחד עם רכיבים איכותיים, ככה באמת תוכלו לתת לחתול שלכם הזנה שהיא איכותית והוא גם יהנה מאוד מהמזון ויסכים לאכול אותו על בסיס שהוא קבוע.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן