מנשה בטיטו ציוד-למכרסמים

חנות חיות פותחת את שעריה בפניכם

עסקים קטנים, כמו מרבית חנויות החיות, מהווים, בלי כל ספק את עמוד השדרה של הקהילה. לא כל חנות חיות מלאה בחומרי שיווק ומוצרים בשפע, אך יש לה הרבה מה להציע עבורכם. לפעמים, בעודה מאפשרת שירות של מבחר מוצרים ייחודי, מבצעים טובים ואיכותיים, זה די הותר. ואם כבר דנים בזה, כי אז אהבת צוות החנות לחיות מחמד, אהבה אמתית, עולה על כל יתרון יחסי של כל חנות, באשר היא.

 

מה מייחד חנות חיות? – צוות העובדים

באשר לשאלה – "מה מייחד חנות חיות"?, אי אפשר שלא להתייחס לצוות העובדים שלה. צוות עובדים עם מוסר עבודה, עם אהבה אמתית וכנה לבעלי חיים, ועם אהבת אדם. מדובר אודות צוות עובדים שער לכל צרכי חיות המחמד, ולבעלים שלהם. ממרום שנות עבודתם הם יכולים להמליץ לכם מה המוצר שהכי מתאים לחיית המחמד שלכם, ולא לנסות "לדחוף" לכם מוצרים שאתם בכלל לא צריכים. צוות העובדים של חנות החיות זמין למענכם בכל שעה נתונה. הוא בחנות החיות בשבילכם ולמענכם, ואף בשביל ולמען חיות המחמד שלכם. חנות החיות מציעה לכם שפע של מוצרים, הרבה יותר מכל חנות מסורתית אחרת. בניגוד לרכישה דרך רשת האינטרנט, שנעשית מול מסך, ואין פה כל יחס אישי, הרכישה דרך חנות חיות היא פנים מול פנים. היא מלוות ביחס אישי, ברגשי חיבה, בהתעניינות אמתית בשלומכם ובצרכים שלכם. בעל חנות החיות יידע את שמכם, איפה אתם גרים, איך קוראים לחיית המחמד שלכם, ובת כמה היא. וכיוצא בזאת.

מה מייחד חנות חיות? קבלת המלצות

ונדון בשאלה – "מה מייחד חנות חיות?", ובכן, בחנות חיות אתם יכולים לקבל המלצות. כמובן שמצוות חנות החיות המסור, אך לא רק ממנה. בביקורים החוזרים והנשנים שלכם בחנות החיות, תזכו להיחשף לערב רב של בעלי כלבים, ותוכלו לקבל מהם המלצות וחוות דעת, עוד זווית ראייה, על גידול חיית המחמד שלכם. כמו כן, באם אתם מתלבטים איזה אוכל לכלבים לרכוש, ואחרי ניסיונות רבים שעשיתם לא הגעתם למסקנה חד משמעית, צוות עובדי חנות החיות, ובעלי הכלבים הרבים שפוקדים אותה, יוכלו להאיר את עינכם, ולהמליץ לכם על האוכל לכלבים, שלעניות דעתם, יהיה הכי טוב בשבילכם. המלצה ממקור ראשון ומניסיון אישי לא תסולא מפז, ותסייע גם לכם וגם לכלב שלכם למצוא את שביל הזהב.

מה מייחד חנות חיות? – להגיע עם חיית המחמד

וזאת שאלה מאוד חשובה – "מה מייחד חנות חיות"?, נתחיל מכך, שבשונה מהאינטרנט, לחנות החיות אתם יכולים להגיע פיסית עם חיית המחמד שלכם. חיות המחמד מאוד נהנות להתרועע עם עוד חיות מחמד, ובכלל עם בני אדם. בכך תאפשרו להן להתוודע עם "בני העם שלהם", ועם אנשים חדשים. תוכלו לחשוף את חיית המחמד שלכם לחוויות חדשות, לחוויות מעצימות. הן יקבלו חיבוק ואהבה גדולה ממי שהם כבר מכירים מהעבר, וזה ממש לא מובן מאליו. אבל נסייג את אמירתנו, מתוך ניסיוננו הרב. לא תמיד חיית המחמד שלכם תתנהג במיטבה. לפעמים ההיחשפות להרבה בני אדם, ולמנעד רב של חיות מחמד אחרות עשוי להלחיץ אותה. ככל שתתרגלו זאת יותר, תעצימו ותחזקו את ידיה של חיית המחמד שלכם, כך סביר להניח שהיא תתרגל ל"תופעה" החדשה, ותתכתב בהצלחה בסביבה של חנות החיות. אל תקשו על חיית המחמד שלכם. תיתנו לה להתרגל בזמנה החופשי, ובתנאים שלה. תשתדלו להביא עמכם חטיפים לחנות החיות. ובכל פעם שחיית המחמד שלכם תתנהג יפה, תפנקו אותה עם חטיף עסיסי. מחווה זאת, אשר תתרחש באופן קבוע, בהכרח תייצר התנהגות נורמטיבית ורצויה יותר של חיית המחמד שלכם.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן