להנות ממגוון סוגי קטיף יחד עם כל המשפחה

אחת האטרקציות הכי מדוברות כיום עבור משפחות היא קטיף של פירות מכל מיני סוגים ברחבי הארץ. פעילות זו הפכה להיות מדוברת ומאוד אהובה, בגלל שהיא באמת מאוד כיפית וגם בגלל שהיא פשוט מותאמת לכל גיל. לא משנה אם אתם מבוגרים שרוצים להנות בזוג או משפחה עם ילדים קטנים וגדולים, כולם יכולים להנות מפעילות של קטיף עצמי. הלכנו להתייעץ עם פורטל קרמל על סוגי הקטיף שמחכים לכם ברחבי הארץ והתרשמנו כי יש המון אפשרויות נהדרות.

איפה אפשר להנות מקטיף של תותים ובאיזו עונה?

קטיף תותים הוא הקטיף האהוב ביותר על משפחות עם ילדים קטנים. תותי השדה גדלים על הקרקע, כך שגם ילדים בני שנתיים יכולים להשתתף בקלות בפעילות. כל בן משפחה מקבל בכניסה סלסלה קטנה שאותה הוא יכול למלא בתותים שאותם ייקח הביתה. במגביל, הקטיף מאפשר לכם להנות מאכילת תותים לאורך כל הביקור. את קטיף התותים מומלץ לבקר בעיקר בחודשים פברואר ומרץ. אלו חודשים שתותי השדה נמצאים בשיאם ואפשר להנות מתוצרת מאוד משובחת של תותים גדולים, אדומים ומאוד עסיסיים. את קטיף התותים תוכלו למצוא בכל מיני אזורים בארץ. את התותים מגדלים גם בדרום, גם במרכז וגם בצפון, כך שמבחינת מיקום, אין לכם הגבלה. פשוט בחרו במקום שהכי נוח לכם להגיע אליו.

איפה אפשר להנות מקטיף דובדבנים ובאיזו עונה?

קטיף דובדבנים הוא קטיף מאוד אהוב. הפריות הקטנים והמתוקים עושים שמח לכל אחד שטועם אותם. קטיף זה מתאים למשפחות שבהם יש ילדים בני 4 ומעלה, שכן, מדובר על פרי שגדל על עץ. בארץ, לרוב מדובר על עצים יחסית קטנים בגובהם ולכן ילדים יחסית קטנים יכולים להנות בקטיף זה. את קטיף הדובדבנים נהוג לבצע בעונת האביב ובעיקר בחודש מאי שזה זמן הפריחה של הפרי האהוב. בסיום חודש זה ועד אמצע חודש יוני, תמצאו עוד קטיף דובדבנים, אך הם יהיו כבר בישורת האחרונה לפני סיום העונה. דובדבנים אוהבים קור עז בחורף וכך הם מוכנים בעונת האביב בצורה הטובה ביותר. מסיבה זו, אנו נראה את גידולם בעיקר באזור הצפון ובפרט ברמת הגולן ששם בחורף יש אזורים שמקבלים שלג.

ללכת לקטיף עם כל המשפחה במחירים נוחים

כשהולכים לקטיף, לרוב הולכים יחד עם כל המשפחה. אם מדובר במשפחה של שני ילדים ומעלה, הרי שמדובר בהוצאה. במקום לראות זאת כהוצאה גדולה, אפשר פשוט לחפש קופונים, הנחות ושוברים שיאפשרו לכם להנות מהאטרקציה במחיר מוזל. אחת הדרכים לעשות זאת היא להיכנס לפורטל קרמל בעולם השוברים. במערכת השוברים של הפורטל מחכות לכם מגוון הנחות עד 50% עבור אטרקציות מגוונות ברחבי הארץ וגם עבור קטיף מסוגים שונים. בכל פעם שתרצו להנות מקטיף של פירות או ירקות תוכלו להיכנס לפורטל.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן