קלין דוג – כל מה שצריך לדעת על מספרת הכלבים

האמרה אומרת שהכלב הוא חברו הטוב של האדם. בעלי כלבים לא יהססו ויגידו שהכלבים שלהם הם חלק מהמשפחה. אז כמובן שכמו כל בני המשפחה, גם בכלבים שלנו צריך לטפל. שגרת הטיפול בכלבים תכלול כמובן אוכל מותאם לסוג הכלב, מים בכלי נקי, טיולים הכוללים פעילות גופנית ולא רק עשיית צרכים, ביקורים אצל הווטרינר אחת לתקופה וזמן טיפוח בהתאם לצורך. אז אם יש לכם כלב ואתם מחפשים אחרת המקום המושלם לטפל ולטפח אותו אתם במקום הנכון. נפרט לכם על מגוון הטיפולים שאפשר למצוא במספרת הכלבים קלין דוג.

מספרת הכלבים קלין דוג – כל הטיפולים והפינוקים

במספרת הכלבים קלין דוג מציעים מגוון טיפולי טיפוח שיכולים להתאים לצרכים של כל כלב.

  1. תספורת – תספורות בקלין דוג משתנים בין כלבים גדולים לקטנים ומתומחרות בנפרד.
  2. סירוק ודילול – אם הכלב שלכם מתגאה ברעמה מפוארת, בישראל הלוהטת לפעמים צריך לעזור לו קצת ולדלל אותה. באותה הזדמנות כמובן תוכלו לסרק ולסדר את הכלב כך שימנע מקשרים ומזיקים שונים.
  3. טיפוח – טיפולי הטיפוח במספרת הכלבים קלין דוג כוללים תספורת, חיטוי וגזירה של הציפורניים או לחילופין, דילול וסירוק יחד עם גזירה וחיטוי של הציפורניים.
  4. רחיצה וניקוי – הכלב שלכם יוכל ליהנות במספרה שלנו גם מרחיצה מוקפדת, ניקוי אוזניים וחיטוי נגד קרציות.

מה היתרונות של טיפולי טיפוח לכלבים?

מלבד היתרונות האסתטיים לכלב בזכות הטיפולים ישנם יתרונות נוספים. ראשית כל כלבים עם פרווה צפופה נוטים להתלכלך ולהתמלא באבק כך שתספורת שומרת על ההיגיינה שלהם. התספורות עוזרות לכלבים לווסת את חום גופם בעונות החמות, למנוע קשרים בפרווה, הופעה של קרציות, בעיות בציפורניים ועוד.

היכן אפשר לקבל את השירות?

מספרת הכלבים קלין דוג נמצאת בפריסה ארצית אבל תוכלו גם להזמין את השירותים שלנו ספיישל עד הבית.

האם המספרה מטפלת בכל סוגי הכלבים?

אז לצערנו לא כל הכלבים זורמים כל כך עם תספורת או טיפול ולמזלנו יש לקלין דוג צוות מקצועי שיודע להתמודד גם עם כלבים סרבני תספורות וקיצוץ ציפורניים. עקרונית, אפשר לספר את כל סוגי הכלבים אבל סגנון התספורת והאופן בו מבצעים אותה משתנה מכלב לכלב. יש כלבים במראה מאד מטופח שיזדקקו ליותר תספורת בשוטף כדי לשמור על המראה המטופח שלהם כמו פודלים או שיצו, וישנם כלבים שאסור לקצוץ להם את הפרווה עד הסוף כמו כלבים האסקיים או בורדר קוליים.

איך אפשר לדעת מתי הכלב שלי צריך תספורת?

התדירות לתספורת של כלב משתנה בהתאם למספר פרמטרים, סוג הגזע, סגנון הפרווה, מזג האוויר באזור המחייה ועוד. כלבים שיש להם פרווה יותר צפופה יצטרכו ככל הנראה יותר תספורות. אם אתם רוצים לוודא אם הכלב שלכם באמת צריך תספורת תוכלו להתייעץ עם הווטרינר שלכם או עם מספרת כלבים מקצועית.

 

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן