שירותי וטרינר חירום – כל מה שצריך לדעת

מיותר לציין כי בתור בעלי חיות מחמד, עולה הצורך בשמירת קשר הדוק עם הווטרינר, במטרה לבצע ביקור סדיר אחת לכמה חודשים. זאת בנוסף לחיסונים כאלו ואחרים שחשוב לבצע אחת לתקופה. עם כן, מה קורה במידה ומדובר על מצב חירום? כיצד עלינו לנהוג במצב שכזה? ובכן, במידה וגם אתם מרגישים מעט מבולבלים, החלטנו לרכז במיוחד בשבילכם את כל המידע הרלוונטי שחשוב להכיר מקרוב בנושא במאמר הבא.

סוגים שונים של מקרי חירום

תחילה, במטרה לוודא כי אתם אכן מגיעים מוכנים אל טיפול החירום בשעת הצורך, הרי שעליכם להכיר תחילה את הסוגים השונים של מקרי החירום שעשויים לצוץ:

  • בליעת גופים זרים – אחד מהמקרים הנפוצים ביותר המחייבים את בעלי חיות המחמד בפנייה לשירותי וטרינר חירום הינו בליעה של גופים זרים. בין אם מדובר על חתיכת עצם, מטבע, תכשיט או כל דבר אחר שעשוי להוות סכנת חיים עבור חיית המחמד שלכם. חשוב לציין כי לא מדובר רק על גופים זרים שאינם מתעכלים, אלא שישנם גופים זרים שעשויים לא פעם להוביל לסיבוכים משמעותיים באיברים, מה שעלול להוביל לבעיות ומחלות קשות במיוחד.
  • אכילת מזון רעיל – הדבר יכול לבוא לידי ביטוי באכילת שאריות מזון של חתולים ברחוב, שאריות שוקולד שנותרו זרוקות בחלל הבית ועוד מגוון רחב של רעלים שמסתובבים בחוץ. במצבים כאלה, חיית המחמד שלכם עשויה לסבול מהרעלת מזון שעשויה להוות סכנת חיים של ממש, ולא רק לגרום לכאבי בטן ושלשולים.
  • מחלה – במידה וחיית המחמד שלכם סובלת ממחלה כזו או אחרת, סביר להניח שכדאי לפנות לוטרינר לצורך טיפול דחוף שכן, לא פעם הדבר עשוי להציל חיים.

כיצד ניתן להיערך בהתאם?

תחילה, עליכם לוודא כי אתם מוסיפים מספר טלפונים לשעת טרם מתרחש מקרה חירום כזה או אחר שכן, לרוב הווטרינרים קיים מספר חירום לטיפולים דחופים שלא תמיד יכולים לחכות לשעות הפעילות של הוטרינר. יחד עם זאת, עומדת בפניכם האפשרות לבקש את המספר האישי של הווטרינר שלכם, או לחילופין את הטלפון בו הוא זמין גם לאחר שעות הפעילות, ולא רק את הטלפון של העסק. יחד עם זאת, מומלץ לא פחות לוודא כי אתם מחזיקים במספר טלפון של וטרינר נוסף באזורכם לצורך גיבוי. כמו כן, חשוב לוודא כי אתם גם נמצאים בקשר עם מסיעי בעלי חיים במצבים בהם לא תוכלו להיות ניידים מסיבה כזו או אחרת.

צריכים וטרינר צמוד שיעמוד לשירותכם בשעת חירום? מחפשים אחר שירותיו של וטרינר חירום כרמיאל ולא יודעים מאיפה להתחיל לאור היצע האפשרויות הרחב? אם כך, ההמלצה שלנו תהיה לפנות לשירותיו של ד"ר אלכס אפשטיין עוד היום!

 

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן