זהירות כלב יושן – מלונה לכלב

כלבים, החיה שבאמת מוכיחה לכולנו שיש דבר כזה אהבה ללא תנאי. הם מעניקים לנו תשומת לב, אהבה, ושמחים לראות אותנו גם אם לרגע ירדנו לזרוק את הפח וחזרנו בתוך חמש דקות ואנחנו מהצד שלנו זכינו בחבר הכי טוב ונאמן שהולך להיות לצידנו תמיד כמה שרק אפשר. מה ההבדל בין כלבים גדולים ולקטנים מבחינת האנרגטיות שלהם, האם מלונה לכלב זה דבר חכם או שחייב שהכלב ישן איתנו בתוך הבית, ובכלל, מאיפה מתחילים? כל הפרטים כאן.

כלב גדול ואנרגטי

כשאתם מכניסים כלבים גדולים הביתה אתם מכניסים הביתה בן משפחה נוסף. כלבים גדולים כמו רועה גרמני או גולדן רטריבר מגיעים לרוב עם אנרגיה גבוהה במיוחד והם יעילים באופן כללי גם בשמירה על הבית ועליכם. כלבים אלו משמשים כאמצעי הרתעה יעילים מפני פורצים ומוסיפים שכבת בטיחות נוספת המשלימה אמצעי אבטחה לבית כמו גדר וביטוח אך מעבר לכך, הם פשוט נשמה גדולה ואדירה שאוהבת אתכם ללא תנאי.

הכלב שלכם שומר על הבית

כלב מאולף היטב לא רק מוסיף שמחה למשפחה אלא גם שומר על בטיחות הבית. ואם יש לכם כספת בבית תהיו רגועים שתהיה הכי בטוחה שיש. אימון החבר הכי טוב שלכם, הכלב, להגיב לרמזים מסוימים יכול להפוך את ביתכם לפחות רלוונטי למבקרים לא רצויים. עם זאת, כדי לייעל את האופי המגן של הכלב שלכם יש לנקוט גם אמצעי מניעה אחרים.

כיצד ניתן לאבטח את הכניסה לבית כדי שזרים לא יתקרבו?

חשוב לבחון שירותים לגדר בטיחות. חברת porat-metal.co.il מספקת גדר עמידה שניתן לשלב בהיקפי הנכס שלכם. גדר בטיחות יכולה לעבוד יחד עם כלב ערני כדי למנוע פריצות או כל כניסה שאינה מורשית לבית. כמובן שיש מעבר לכך הרבה יותר כאשר מגדלים כלב אך כלבים גדולים בהחלט יכולים לתת את הערך הנוסף בהמשך לגדר הבטיחות, מערכות אבטחה לבית, אזעקות וביטוחים שונים.

שינה טובה לחבר הנאמן

זה לא פשוט להיות כלב בגודל משמעותי שגם הופך לחבר הכי טוב שלכם, וגם שומר על הבית ועליכם. בפרט, אם אתם מאלפים את הכלבים זה די ברור שהם הולכים להתעייף אפילו יותר משמעותית. לכלב שלכם מגיעה מנוחה שלווה ונוחה. מלונה מתאימה לכלבים יכולה להוות מקום בטוח עבור חיית המחמד שלכם, ולספק להם את הביטחון הדרושים להם כדי לישון היטב ולקבל אנרגיות בכל יום מחדש.

אימוץ כלב גדול הביתה, בשילוב גדרות יעילות ואמצעי בטיחות נוספים, אילוף הכלבים וגם ביטוח רכוש מתאים, יוצר מקלט בטוח בבית מפני כל אורח לא רצוי. כשאתם מספקים לכלבים שלכם את כל מה שהם צריכים תוכלו להיות רגועים ובטוחים שהם יהיו כאן עבורכם.

כלבים גדולים – שאלות ותשובות

  • איך אפשר לשמור על הכלב ערני בחצר לאורך כל היום?

היבט אחד של אילוף כלבים מתמקד בתרגילי גירוי מנטאלי וערנות. שמירה על עיסוק הכלב שלכם בצעצועים או בתרגילי צייתנות קצרים לאורך היום יכולה לתרום לקשב שלו. גירוי נפשי הוא המפתח כדי להבטיח עירנות ויעילות התנהגותית שתורמת גם לכלב, וגם לכם.

 

  • כמה שעות ביום כלב ישן בממוצע?

למרות שזה עשוי להשתנות בהתאם לגיל ולגזע, כלבים ישנים בממוצע בין 12-14 שעות ביום. אם הכלב שלכם פחות פעיל או מבוגר יותר, הוא עשוי לדרוש יותר שינה, לרוב עד 18 שעות ביממה. הגורם החשוב הוא שהמלונה או מקום המנוחה שלהם נוחים ובבטיחות המתאימה, מה שמאפשר להם לנוח ביעילות כדי שיוכלו להיות אפקטיביים עבורכם גם מבחינת החברות, וגם מבחינת השמירה על הבית.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן